środa, 18 lutego 2015

Szalona Ruda :)

Jestem szalona
Spełniam swe marzenia
Małymi kroczkami
a jednak

Chwytam to, co ulotne
Budzę się z najdalszego snu
Czuję jakby samoistnie
powracała na tory
za sprawą
jednej, małej decyzji

Wystarczył jeden zakup
bez namysłu
wybrany kolor

Decyzja, bez powrotu
bo czułam, że musi nadejść TEN dzień

I w końcu 
stało się

Jestem Ruda
tak jak chciałam
jak marzyłam

Jak postanowiło się, żeby zapuścić włosy, to trzeba radykalnie zmienić ich kolor
tak, 'intensywna miedź'

Uśmiech nie schodzi mi z twarzy
w końcu czuję, że ja to ja

Odnalazłam
odkryłam siebie 


Tak było:



a tak jest teraz:



tak wiem zmiana ogromna, ale lubię siebie taką... Lubię ten kolor, bo czuję, że jest mój, idealnie dostosowany do mojej szalonej i pokrętnej duszy :)

14 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że Ty się w nim dobrze czujesz. Mnie się on też podoba na Twojej głowie :))))) Twarzowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, czuję się bardzo dobrze, wręcz wyśmienicie w tym kolorze :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Lubie rudy kolor :)
    I chyba rzeczywisćie bardziej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rudy kocham, dlatego tak odważny krok dałam :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. zdecydowanie lepiej Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jesteś dla siebie najważniejsza i tego się zawsze trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny kolor ;) i widać że dusza śpiewa.
    A propos- ale masz wielkie oczyska! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń