piątek, 10 października 2014

Jesiennie

Jesień na dobre rozgościła się za Naszymi oknami. Pomimo słońca czuć chłód. Więcej jest nostalgicznych myśli. Chociaż z drugiej strony jesień również jako pora roku jest piękna. Wystarczy jedynie otworzyć oczy, zatrzymać się i poobserwować trochę to, co nas otacza. Jak zmienia się przyroda. Jak zielone liście zmieniają swą barwę, jak orzechy leżą na trawie, jakie piękne są wschody, jak i zachody słońca. Jak poranna mgła skąpana w słońcu może dodać energii na dalszy dzień. Jak ta owa mgła potrafi wciągnąć w swą bajkę.

Dzisiaj miałam chwilę by pobawić się aparatem. I oto co wyszło:







Zdjęcia mgły zrobiłam dwa dni temu. Poranek był fantastyczny, ciepły jak na jesień i słońce, które kilkanaście minut temu wstało i cieszyło moje oko :)




17 komentarzy:

  1. Piękne robisz zdjęcia - umiesz patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te jesienne pejzaże. Siedzę właśnie przed komputerem nasączony winem po pracy i ślepo wpatruję się w te krajobrazy. Dosłownie w nich się rozpływam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Dziękuję za takie słowa... Doceniam każde słowa tutaj pozostawione :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Piękno jest woku patrzącego... tak gdzieś przeczytałem. I widząc Twoje zdjęcia mogę to tylko potwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :) Dziękuję za słowa i za cytat... Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Zamglone łąki i lasy najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieżeś znalazła dmuchawce?!

    Świetne te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej trawie z działki :) Kilka jeszcze rośnie :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Każda chwila skłaniająca nad do niewymuszonego uśmiechu jest chwilą bezcenną :))) Dziękuję Ci za tak piękne fotki. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :) A ja Dziękuję za takie słowa :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    http://world-is-pretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne spojrzenie...fantastyczne to z tymi dmuchawcami:):)
    Dobrego dnia
    Pozdrawiam znad morza:):)

    OdpowiedzUsuń