środa, 8 kwietnia 2015

Jestem

Jestem
Mam sie dobrze
Chociaż dzieje się
Znów stoję na zakręcie
I nie wiem, w którą stronę pójść
Którą wybrać, gdzie podążać
Czas tak szybko leci
Nie wiem, kiedy i jak
Minęły te 7 miesięcy
Czas, ktory byl dla mnie wybawieniem
A teraz stoję
Chociaz ten czas nie idzie na marne
Biore sie za siebie i wymyslam
Juz planuje co ulepszyc w domu
Jak udekorować, co poprawic

Dzisiaj biore sie za malowanie wanny
Starej wanny do ogrodu
Specjalnie dla Niej

Tak, czas leci
A ja stoje i nie stoje
Na rozdrożu swego życia i czasu,
Który mam i ktory mi pozostał

Jestem i żyje
Planuje

Jestem i mam sie dobrze

3 komentarze:

  1. Dobrze jak nie za dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rób dla kogoś, rób dla siebie, bo każdy SWOJE życie powinien przeżyć sam. Może właśnie dlatego nie możesz ruszyć do przodu bo ciągle robisz co - czyjegoś, a nie to co Tobie by sprawiało przyjemność.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyjemy dla siebie, a nie dla innych. tego się trzymaj,a unikniesz rozczarowań.

    OdpowiedzUsuń