piątek, 12 grudnia 2014

Zwierzaki Pocieszaki :)

Od jakiegoś czasu obserwuje blogi, którymi autorkami są Mamy, różne mamy.

W sumie to nie wiem, czemu je czytam. Bo po pierwsze nie jestem Mamą. A po drugie jestem osobą samą. Zanosi się na to, że w niedalekiej przyszłości wielkich zmian w moim życiu nie będzie. Nigdy nie robiłam nic na siłę, a także nie szukam na siłę miłości... Jestem zdania, że co ma być to będzie, dlatego lubię ten stan jaki mam. Chociaż patrząc na H. odczuwam pewne (bardzo pozytywne) emocje. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w Jego rozwoju i tak sobie myślę, że kiedyś tam i los się do mnie uśmiechnie... Zaczynam myśleć pozytywnie.... Chociaż (wracając do blogów) to wiem czemu je obserwuję.... Bo w słowach, które te mamy piszą można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy, nauczyć się wiele, poczytać zabawne historie, którymi się dzielą itp. Lubię do Nich zaglądać, tak jak lubię zaglądać do Was. Lubię poznawać nowych ludzi. Tak jak lubię poznawać siebie i otwierać się na innych. Lubię pomagać, potrafię słuchać, jestem dobrym obserwatorem. Jestem osobą bardzo wrażliwą, która umie dostrzegać piękno, dlatego dzisiaj chciałabym Was zachęcić do zapoznania się z niektórymi blogami Mam, które stworzyły niezwykłą rzecz.

Mowa o tym, że Mama-Kubusia, Przewijak, Matka Wygodna, Matka Nie Wariatka i inne mamy blogerki napisały Książeczkę - Zwierzaki Pocieszaki





Książeczka nie kosztuje wiele. Cały dochód zebrany ze sprzedaży jej idzie na pomoc na Fundację "Kawałek Nieba" z Rumii.






Sama ostatnio ją zakupiłam. Dzisiaj właśnie trafiła ona w moje ręce. 
Jestem zachwycona obrazkami jak i bajeczkami, które tworzą całość - historię Karola i Jego przyjaciół Pocieszaków.




2 komentarze:

  1. Hmm... Chyba podsunęłaś mi pomysł na prezent gwiazdkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :)))
    Nawiązując do początku postu to ja bardzo się cieszę, że drogą blogową mogłam Cię poznać :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń