poniedziałek, 4 listopada 2013

GŁOS

"Wspomnienia są  jak wirujące ostrza: niebezpieczne, gdy podchodzi się za blisko"
Fawel Threse "Souvenir"


Jestem emocjonalnie wypluta. 
Nie rozumiem swoich relacji z najbliższymi. 
Ich nie rozumiem. 
Siebie nie rozumiem.

Wiem jedno, że coraz bardziej czuć wielką pustkę, która rozlewa się po całym ciele, zaczynającą się od serca.

Piątek był preludium wszystkiego.
Brakowało jednego człowieka.
Brakowało jednego świata.
Brakowało jednego uśmiechu.
Brakowało tego Głosu.

Mam dość tego wszystkiego.
Mam dość w kółko rozpamiętywania tego wszystkiego, tego co się zaczęło na początku maja a skończyło się w połowie czerwca.
Mam dość niewyjaśnionych spraw.
Mam dość niewypowiedzianych słów.
Mam dość współczującego wzroku.
Mam dość tętniącego życiem świata.
Mam dość szalejącego czasu.
Mam dość siebie.
Mam dość tego, że Ja żyję a nie On.

Układam w głowie słowa, które chciałabym przelać na papier. Jednak jak zawsze, gdy zaczynam pierwsze słowo zaczyna się pustka. Ułożone zdania, dzięki którym chciałabym być zrozumiana, w jednej sekundzie uciekają w nicość. Trudno jest pisać o tym co leży na sercu i w głowie, czego się samemu jeszcze nie zrozumiało. Chciałabym w jasny sposób jakoś to ogarnąć, poczuć równowagę między umysłem, duszą a sercem. Chciałabym siebie zrozumieć. Zrozumieć swoje uczucia, emocje, lęki.

"Wiersz, który próbowała skomponować, był poświęcony Jemu. Starała się w nim osiągnąć równowagę między zabarwionym irytacją smutkiem a wdzięcznością. Nie wychodziło jej to, bo złość i gniew, że Go straciła, wciąż były większe niż wdzięczność, że Go miała"
Fawel Threse "Souvenir" 

Dzisiaj od ponad 5 miesięcy, namacalnie usłyszałam Jego głos. Tak realnie żywy. Tak wybitnie Jego ton. Kilka słów, które przywołały niechciane obrazy; które wywołały atak płaczu, paniki, strachu. Głos, który również przywołał chwilowy uśmiech, wspaniałe obrazy spędzone w dzieciństwie i nie tylko. Najwspanialszy Głos - muzyka dla uszu, rozbitego serca. 

Szkoda tylko, że był to tylko Jego głos nagrany na sekretarkę domowego telefonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz