poniedziałek, 25 listopada 2013

Nieznajomy

Są pewne słowa,  które ranią.
Są pewne gesty, które bolą.
Są pewne zachowania, które krzywdzą.

Jest pewien tłum.
A w nim, jest pewien Nieznajomy.
Ten sam.
A, jednak inny.

Są pewne zdania, na które nie wiesz co powiedzieć.
Zamyślasz się i analizujesz.
Nie dowierzasz.
Myślisz, że jest inaczej.
Inaczej myślałaś.
Inną znałaś prawdę.

A jednak.
Po raz kolejny pomyliłeś się.

 Ty, Mój Nieznajomy.
Jaka jest prawda?
Czy to, ma sens?

Chce wierzyć.
A, nie wiem w co.

Ty, Mój Nieznajomy.
Odpowiedz mi.
Opowiedz mi coś o sobie.
Daj się ponownie poznać.
Zwłaszcza z tej innej strony.

Ty, Mój Nieznajomy.
Nie odchodź.
Boję się.

Są dwie drogi.
Którą wybrać mam?
W którą wierzyć mam?

Zapada Noc.
A Ja nadal nic nie wiem.
Zdaję się na intuicję.

Próbuję im, nie ufać.
Próbuję ...
Jednak, czy to ma Sens?
Ty, Mój Nieznajomy.

Gubię się w swoich analizach.
Gubię się we wspomnieniach.
Ty, Mój Nieznajomy.

Jestem Sama.
I jest On.
Mój Znajomy.
Z jednej twarzy.
A jaka jest druga twarz?

Odpowiedz mi.
Ty, mój Nieznajomy.

Jest jeden obraz.
Bardzo wyraźny.
Są słowa, 
które wciąż dźwięczą w głowie,
które nie dają spokoju.

Czy to, co dziś wiem -
Jest Prawdą?
Czy Oni kłamią?
Czy tylko chcą, Cię oczernić?
Nie znając Cię,
Ty, Mój Nieznajomy

Cząstka mej duszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz