poniedziałek, 28 lipca 2014

Zmiana

Jak wiadomo kobieta zmienna jest. Co chwilę ulepsza, poprawia, zmienia. Myślałam, że u mnie poprzestanie tylko na długości. Jednak od dziś dodać można również i kolor.

Od kiedy pamiętam zawsze miałam jasne włosy. Mój naturalny kolor w słońcu także był jasny. Przez ponad rok nosiłam blond o odcieniu karmelowym.
Od dzisiaj nie wiadomo jaki to kolor. Na pewno nie jasny, ani karmel, nawet naturalny, pomimo że na opakowaniu napisane było "Naturalny blond". Dla mnie to mysi :)

Pomału przyzwyczajam się to takiej zmiany. Pomału mi się podoba.

Zawsze myślałam, że w jasnym blondzie jest mi najlepiej... od dzisiaj chyba zmieniam zdanie.


Tak jeszcze było do wczoraj

A tak jest od dzisiaj:


Chyba sam diabeł podkusił mnie to takiej zmiany.
Słonecznego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Po metamorfozie znacznie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na kolorach (jak każdy facet), ale wersja z drugiego foto bardziej do mnie przemawia:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej, naprawdę lepiej...twarz bardziej wyrazista...że tak powiem, kompatybilna z tym kolorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że lepiej z tym ciemniejszym blondem ;) Taka zmiana to fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za tak miłe słowa, które utwierdzają mnie, że dobrze postąpiłam :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, drugie foto lepsze, bo bardziej naturalne ;))

    OdpowiedzUsuń