czwartek, 28 sierpnia 2014

Gdzie jest lato?


Gdzie jest to lato,
w którym żar 
leje się z nieba?

Gdzie jest to lato,
w którym dla ochłody
szło się do wody?

Gdzie jest to lato,
które czas urozmaicał
spacer po okolicy?

Gdzie jest to lato,
które wieczorami 
pachniało sianem
 i
skoszoną trawą?

Gdzie jest to lato?

Na oknie mogę policzyć
każdą kroplę deszczu

Patrząc na chmurzyste niebo
z tęsknotą wspominam
Morze 

Ubrana w ciepłą bluzę
dotykając gorący kubek
ulubionej herbaty
tęsknię za ciepłem
i
za słońcem

Gdzie jest lato?



6 komentarzy:

  1. A niech sobie idzie, jak takie wredne jest. Ja zaczynam liczyć na Panią Jesień :)
    Śliczne klopelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału i ja wyglądam już na Panią Jesień.. chociaż dla mnie za szybko przyszło zimno... za szybko słońce schowało się za deszczowymi chmurami... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Będzie!!! Za rok! Trzeba być cierpliwym :))

    Widzę, że udało Ci się sfotografować oczy jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już doczekać się nie mogę... chociaż szkoda mi jest tego ciepła.. bo ja to jestem straszny zmarzlak...

      A co do oczu, to nawet z jesienią nie skojarzyłam... Fajne porównanie.. Podoba mi się ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Co tam lato... Lepiej wyglądać pięknej i złotej Jesieni. Ona nas skłania do refleksji bardziej niż lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ... tego najbardziej się boję... zbyt dużej refleksji.... Pozdrawiam :)

      Usuń