piątek, 26 września 2014

Uśmiech

Gdyby ktoś, kilka tygodni temu powiedział, że będę się od serca uśmiechać, to bym go wyśmiała.
Gdyby ktoś, kilka tygodni temu powiedział, że bez oporu będę rozmawiać z innymi, to bym nie uwierzyła.
Gdyby ktoś, kilka tygodni temu powiedział, że tak się zmienię, to bym powiedziała, że jest wariatem.
Wydaje mi się jakbym była w śnie, a nie żadnym koszmarze.... A jednak....  To jest rzeczywistość...

Pomimo małych niepowodzeń, cieszę się, że taki był wrzesień. Miesiąc zmian. Wielkich zmian. I uwierzenie w siebie, w swoje możliwości.

Ponownie wyznaję zasadę, że wiara w siebie, uśmiech i pozytywne nastawienie to podstawa do wszystkiego.



"Nadzieja bierze mnie w ramiona i trzyma w swoich objęciach, ociera mi łzy i mówi, że dziś, jutro, za dwa dni wszystko będzie dobrze, a ja jestem na tyle szalona, że ośmielam się w to wierzyć"


Zmiany widzę nie tylko wewnątrz siebie. Zauważam, że i ciało się zmienia. Pomału gubię te kilogramy, które nabrałam, podczas zajadania stresu. Ruch, zmiany w jedzeniu dają wiele, dlatego też biegnę przed siebie, nie oglądam się na przeszłość.

Ponowne sny o Nim utwierdzają mnie, że wybrałam odpowiednią dla siebie ścieżkę.




Wiem, że sie powtarzam, ale te wszystkie zmiany, które nadeszły dają mi nadzieję, że przyszłość może być fajna....

Do dobrego nastawienia dają mi również chwile z bratankiem, ukochanym brzdącem.... H. za kilka dni kończy dwa lata.... Czas tak szybko leci.. najbardziej widać to, po małych dzieciach

17 komentarzy:

  1. Ahoj, Ślicznotko! :))

    Gdyby ktoś kilka tygodni temu powiedział mi, że mogę dobrze sypiać i być spokojna, też bym nie uwierzyła. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoj!!!! Oj tak i u mnie sen jest lepszy, jakby spokojniejszy :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Zmiany widać gołym okiem! Jesteś piękna, kwitnąca :))

    Tak trzymaj :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło Cię zobaczyć..przytulam Cię.....i pozdrawiam cieplutko jak zawsze:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi to czytać ... Dziękuję i oddaję przytulanca :*

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz,piękny kolorek włosów:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, widać. Dużo optymizmu i wiary w siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie! :) takie posty są świetne! miło Cię zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie ;) Uśmiechaj się jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń