wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie

No to nastał ten czas. Dzisiaj jest Sylwester, czyli rok od założenia bloga. Podsumowuje to teraz, bo obawiam się, że wieczorem nie będę mieć czasu. Pamiętam pierwszy wpis. Był on bardzo nieporadny. Nie wiedziałam co mam napisać, jak ująć słowa, żeby było dobrze. Obecnie nie mam z tym problemu. Przez ten rok nauczyłam się wiele, doświadczyłam wiele, opisałam wiele. Przez ten rok umieściłam 116 postów (z dzisiejszym to 117), w których znalazła się radość, szczęście, przemiana, zdrowie, smutek, pogodzenie się z kruchością życia, podniesienie się z dołka, rodzina, dziecko, no i Wy. Dzięki temu rokowi poznałam wiele fajnych ludzi, przeczytałam wiele zaskakujących historii. Dzięki pisaniu odkryłam siebie, swoją duszę, swoją cząstkę. Przez ten rok przeczytałam różne książki, które pomogły mi się otworzyć i zrozumieć świat, który nas otacza. Przez ten rok wydoroślałam, zmieniłam się, dojrzałam psychicznie, marzyłam, dążyłam do celu. Nauczyłam się, że rodzina jest najważniejsza, to dzięki niej człowiek istnieje, wie jaki jest. Zrozumiałam, że rodzina jest z Tobą zawsze, że pomimo, niektórych zdarzeń potrafi się zjednoczyć, być i współgrać. Teraz wiem, że na rodzinie mogę polegać, ufać i opiekować się nią. 

Jutro mamy Nowy Rok, 2014, który dla mnie jako studentka jest bardzo ważny. W 2014 roku obronie magistra, przestanę być uczniem szkoły wyższej, przechodzę na wyższy szczebel. Dlatego życzyłabym sobie, żeby wszystko poszło dobrze, żeby obrona była fantastyczna, żebym odnalazła pracę, którą będę lubić. Chciałabym również, żeby wszystkie moje postanowienia odnalazły światło dzienne, żebym znowu się nie pogubiła, jako osoba, żebym odnalazła nadzieję i znowu nauczyła się marzyć i realizować swoje postanowione cele.

A Wam Życzę Szczęścia, żeby Nowy 2014 rok był o niebo lepszy od poprzedniego, żebyście mieli milion powodów do uśmiechu każdego, kolejnego dnia, żebyście żyli każdą daną Wam chwilą, nie tracili z oczu tego najważniejszego. 

Do siego roku Moi Kochani. :*

8 komentarzy:


  1. Żeby coś się zdarzyło
    Żeby mogło się zdarzyć
    I zjawiła się miłość
    Trzeba marzyć
    Zamiast dmuchać na zimne
    Na gorącym się sparzyć
    Z deszczu pobiec pod rynnę
    Trzeba marzyć

    Gdy spadają jak liście
    Kartki dat z kalendarzy
    Kiedy szaro i mgliście
    Trzeba marzyć
    W chłodnej pustej godzinie
    Na swój los się odważyć
    Nim Twe szczęście Cię minie
    Trzeba marzyć

    W rytmie wietrznej tęsknoty
    Wraca fala do plaży
    Ty pamiętaj wciąż o tym
    Trzeba marzyć
    Żeby coś się zdarzyło
    Żeby mogło się zdarzyć
    I zjawiła się miłość
    Trzeba marzyć
    Jonasz Kofta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych dobrych dni i prostych dróg....Szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
    2. Serdecznie Dziękuję za słowa, za wiersz :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Czytam sobie i Cię poznaje..Jak tam po studiach??? Czy już ??{na pewno} pracujesz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak??? Ale jak, skąd? ??? Studia praktycznie juz kończę. Zostala jedynie obrona ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytam co piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Wczoraj nie był mój dzień i wszystko docierało do mnie na wspak, tzn. źle odczytałam Twoje słowa, myślałam, że w realu kiedyś się znaliśmy i przez to, co piszę rozpoznałaś moją osobę ... Fakt, czytając to, co Ktoś napisał faktycznie poznajemy Jego osobę ... Pozdrawiam:)

      Usuń