wtorek, 15 kwietnia 2014

'Vivo per lei' i 'Con te partiro'

Jakiś czas temu opisałam koncert, na którym byłam. Żałowałam wtedy, że nie mogę dodać filmików, które nagrałam podczas bycia tam na miejscu. Jak wiecie bloger nieustannie mi w tym przeszkadzał. Próbowałam przez youtube (tak jak eNNka radziła), ale także nie potrafiłam. Aż do dzisiaj. Dzisiaj jakimś cudem udało mi się wszystko. I o to macie szansę poczuć, wczuć się w to, co próbowałam opisać. I mam nadzieje, że się nie zawiedziecie. Najbardziej zależało mi na dwóch filmikach, na których jest jeden, wybitny człowiek i Jego głos. Młody maturzysta, a tak już zachwyca. Jego głos przebija moje wszystkie granice i wkracza prosto do serca. Mogę jedynie zamknąć oczy i czuć. Głos ten zabiera mnie ponad chmury mojej wyobraźni, ponad to co jestem wstanie znieść.

Dlatego już Wam nie przeszkadzam w słuchaniu. Mam nadzieję, że choć na chwilę wywołam u Was uśmiech i dreszcze na ciele. Miłego i Słonecznego Dnia :)


Muzyka
czym jest?
Jest lekiem
dawką zapomnienia
szczyptą piękna
gramem instrumentów
litrem uczuć

Muzyka
rozluźnij się
zamknij oczy
wsłuchaj się
i czuj
każdą komórką 
swego ciała

Muzyka
zamknij myśli
pokoloruj swój umysł
wszystkim tym
co daje Ci
melodia



P.S. Przepraszam za jakość nagrania. Na koncercie pierwszy raz nagrywałam nowym sprzętem.

2 komentarze:

  1. Ależ On śpiewa!!!!! Az ciarki chodzą po plecach! Pięknie !

    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń