sobota, 12 października 2013

Wczoraj a dziś.

Wczoraj było inaczej.
Dzisiaj było tak jak zawsze.
Wczoraj był uśmiech.
Dzisiaj jest smutek.
Wczoraj patrzyłam na słońce.
Dzisiaj nie było słońca.
Wczoraj był otwarty umysł.
Dzisiaj byłam zamyślona.
Wczoraj było lepiej.
Dzisiaj jest gorzej.
Wczoraj byłam zdrowa.
Dzisiaj jestem chora.
Wczoraj korzystałam z powietrza.
Dzisiaj jestem w czterech ścianach.
Wczoraj byłam wśród ludzi.
Dzisiaj jestem sama.
Wczoraj z uśmiechem wspominałam.
Dzisiaj wspomnienia, znowu bolą.
Wszystko tak szybko mija.

www.demotywatory.pl


2 komentarze:

  1. Celebrujmy te Piękne chwile własnie! One pomagają znieść wszystkie smutki :) ...wiem, że nie jest łatwo, na prawdę to wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre rzeczy trwają tak długo jak je zdołamy utrzymać:)
    Nie dawajmy się:)

    OdpowiedzUsuń