środa, 22 stycznia 2014

Krok wstecz ...

Ponownie:
Wspomnienia atakują. Wspomnienia ranią. Wspomnienia bolą. Wspomnienia powodują niechciane łzy. Nie umiem się, im przeciwstawić. Dzisiaj nie potrafię przekształcić wspomnień w dobrą domenę. 

"Każde wspomnienie jest jak papierowy kwiat z rękawa magika. Najpierw niewidzialny, a po chwili barwny, namacalny, aż dziw, że tak długo pozostał w ukryciu. I podobnie jak tych papierowych kwiatów, tak wspomnienia raz wypuszczone na świat, też nie sposób upchnąć z powrotem"
J. Picoult



Dzisiaj czuję się źle, za bardzo przytłoczona, pomimo że na dworze jest zima - moja zima, taka jaką lubię - słoneczna i bardzo mroźna. Dzisiaj nawet na spacer nie mam ochoty. Tym bardziej na jakąkolwiek książkę. Dzisiaj, tam w duszy poczułam mroźną zimę, gdzie brakuje miejsca na uśmiech, radość i plany.


Czuję, że dzisiaj zawróciłam z obranej drogi, zrobiłam krok wstecz, powróciłam do punktu bez wyjścia. Czuję, że dzisiaj stoję, ponownie stoję na początku wielkiego zakrętu, tak jak wtedy, tak jak równe 7 miesięcy temu. 

Nie wiem, czy to przez tą małą rocznicę, czy przez te wspomnienia - dostrzegam znaki na swej drodze, jednak nie potrafię pójść, złapać i zrobić kolejny, jak ważny krok dalej - przeskoczyć do punktu, w którym byłam wczoraj.

Dzisiaj - tak odbiega.
Dzisiaj - to nie mój dzień
Dzisiaj - to nie ja.
Dzisiaj - to łzy
Dzisiaj - to Ty

9 komentarzy:

  1. " Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać - mruknął Osiołek - i świat jest taki ładny. A potem przychodzi ktoś i pyta: : "jak się czujesz?" I zraz okazuje się , że okropnie....

    Jutro poleż sobie " trawie", a może i po jutrze, a świat stanie się ładny :)

    Taki dzień widać dzisiaj....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj "Czuję się mniej więcej tak, jak ktoś, kto bujał w obłokach i nagle spadł." (za: Osiołkiem)
      A co będzie jutro, czas pokaże ....

      Możliwe, że taki dzień. Na pewno skorzystam z Twojej rady.
      Bardzo Dziękuję za cytat i za poradę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspominanie jest jak przesuwanie palcami pomokrej szybie. Chcesz krople skierować na określony tor, a one i tak lecą, gdzie same chcą.

    Siły życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię.

    Wspaniałe porównanie i także masz rację - wspomnienia przychodzą i odchodzą, wtedy kiedy same chcą i nie możemy zmienić ich toru.

    Dziękuję, na pewno się przydadzą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=sjeZ1QDeb04

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=l6L3wQ5alXk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ!!!!!!! :* :* :*
      Uwielbiam piosenki (przekaz) p. Seweryna Krajewskiego.
      Dzisiaj już jest lepiej.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Poddaj się i pozwól sobie na słabość, ten jeden dzień. Jutro będzie lepiej :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj tak było, jak piszesz. Dzisiaj nastąpiła walka.
      Pozdrawiam :)

      Usuń