wtorek, 14 stycznia 2014

Miła niespodzianka

Dzisiaj na uczelni czekała na mnie miła niespodzianka. Kiedy od A. usłyszałam, że ma coś dla mnie, nie spodziewałam się, że będzie to coś tak fantastycznego, tym bardziej, że sama moje imię i cechy charakteru, które według Niej ja posiadam wymyśliła, namalowała i mi ten kubek podarowała z czystego serca.

Wręczając mi niespodziankę powiedziała, że to miało być na święta (a jak wiadomo nie było mnie przed świętami) i dopiero dzisiaj tak na dobre się spotkałyśmy i pogadałyśmy.

Do tej pory uśmiech gości mi na ustach jak patrzę na upominek.


Coś małego, a cieszy. Tym bardziej, kiedy wiadomo, że to zrobione i dane z życzliwości i z miłości. Dla mnie ważne jest to, że pamiętała o mnie w tych szczególnych dniach. 


Zaskoczyło mnie to, że tak mnie postrzega jako osobę życzliwą, pomocną, otwartą, a przede wszystkim jako osobę Silną (choć sama bym się tak nie określiła). Parsknęłam radosnym śmiechem na napis "ma najdłuższe rzęsy na świecie" (z tego jestem najbardziej dumna, lubię je eksponować i się nimi chwalić, tym bardziej, że rzęsy moje są jak najbardziej naturalne, bez żadnych sztucznych dodatków, prócz oczywiście tuszu do rzęs :))


Przez jakiś czas stroniłam i uciekałam od ludzi. Z tego też moje relacje z A. trochę się oziębły. Sama zaczęłam to odczuwać. Brakuje mi naszych rozmów. Jednak wiem, że tak dłużej nie może być, tym bardziej, że dzisiaj zobaczyłam, że dla Niej nadal jestem ważna. Spróbuję naprawić to, co utraciłam. Czuję, że to może mi się udać. Trzeba tylko mocno chcieć.

6 komentarzy:

  1. Rzęsy piękne :))

    Kubeczek śliczny! Najważniejsze jednak, że od serca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak zawsze odpowiadam: "rzęsy jak rzęsy, normalne", jednak Dziękuję :)

      Tak kubek jest cudowny, będzie na honorowym miejscu w moim domu. Pozdrawiam :0

      Usuń
  2. Niezwykłe te Twoje rzęsy. zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię, Słodko-Winna.

    Dziękuję za miłe słowo.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń