sobota, 10 maja 2014

Niebo się do mnie uśmiechnęło

Wczoraj. Godzina jakoś tak koło 19.30. Nagle jakiś głosik we mnie podpowiedział, żebym wyszła z czterech ścian, zabrała ze sobą aparat fotograficzny i się przespacerowała. Akurat moment był wyśmienity. Raz, że nie padało. Dwa było ciepło, no i słońce powoli zachodziło. 

Szczerze to w ogóle nie chciałam już wychodzić. Drzwi od domu były już pozamykane, ja przygotowana do oglądania filmu, w piżamie praktycznie leżałam już w ciepłym łóżku. Jednak głosik ten był uparty i ciągle mówił wyjdź, przejdź się. I tak właśnie zrobiłam. Ubrałam się ponownie, w ciepłe ciuchy, założyłam kurtkę i buty, i wyszłam. 

Nawet nie zrobiłam kilka kroków od domu. Jedynie co przeszłam prze bramkę i ustałam na drodze i ujrzałam coś takiego:



Pomyślałam: "Wow, ale to jest piękne. Tak jakby Niebo się do mnie uśmiechnęło" Wzięłam aparat i zrobiłam temu zjawiskowi zdjęcie. 

I już nie potrafiłam wrócić do domu. Stałam, patrzyłam i robiłam zdjęcia. Byłam zachwycona. I nadal jestem. Po tym zjawisku przeszłam się. Zaczęłam także robić inne zdjęcia (nawet mam już zdjęcie do Rudej Zabawy, do kolejnego tematu jakim jest Zapach). Powstało coś takiego:







Z jednej strony niebo było już różnokolorowe od barw. Z drugiej strony było jasnoniebieskie poprzecinane białymi chmurami. W pewnym momencie mój wzrok padł na jedną chmurę i znowu na mej twarzy zagościł szczery uśmiech:


I od wczoraj zastanawiam się, czy aby czasem Niebo, i Ktoś tam, nie zostawia dla mnie jakiś specjalnych znaków, które swoją formą przekazują, że Jest, opiekuje się i że ja nie jestem sama, że wystarczy, żebym swoją twarz skierowała ku górze, choć na chwilę, a będzie dobrze.

16 komentarzy:

  1. uchwycone obrazu to nagroda za wysiłek... za wyjście z domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebo potrafi dać spektakl taki że codzienność staje się zaskakująca piękna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu przez cały dzień na wspomnienie tej ulotnej chwili uśmiech sam się pojawia :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. dobrze, że zabawa u Rudej Damy jest tylko zabawą a nie konkursem... :)
    to znaczy... dla mnie dobrze ;)
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Emko :)
      Tak, masz rację. No i Dziękuję :)

      Usuń
  4. Serducho na ostatnim wymiata :))
    ...a na czwartym od góry jeszcze mały bonusik :))

    piękne :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Masz rację. Serce jest najlepsze :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. A Ty uśmiechnęłaś się do nieba? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo niebo czasami się uśmiecha, na szczęście nie od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie po raz pierwszy, ale w jaki sposób :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. To ja też, choć nie tak pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne to Twoje niebo :)
    wczoraj też było bardzo ciekawe. tyle pięknych chmur...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego dnia Niebo jest piękne. Wystarczy tylko spojrzeć ku górze. Pozdrawiam :)

      Usuń