niedziela, 18 maja 2014

"Szczęście jest blisko"




W sobotę miałam możliwość przez kilka godzin opiekować się bratankiem H. Chwile te są dla mnie bardzo cenne, uczą mnie bardzo wiele. Przy nim czuję radość, chwilowe szczęście. Przy nim nie myślę, a tylko jestem z Nim i dla Niego. 

Nie ma jak obserwacja dziecka od samego poczęcia, od samych narodzin, aż do dnia dzisiejszego. 

Dziecko uczy cierpliwości, uśmiechu, uporu w dążeniu do celu. Dziecko pozwala inaczej spojrzeć na świat. 

Przy H. lepiej widzę, lepiej obserwuję, lepiej się uśmiecham. 

Dla mnie szczęściem jest to, że mogę uczestniczyć w Jego indywidualnym rozwoju.

12 komentarzy:

  1. "Dziecko pozwala inaczej spojrzeć na świat".... trafione w punkt :)
    wspaniale to odczuwasz... :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałaś los na loterii. Mnie udaje się czasami przez kilka godzin zajmować wnuczką siostry (moich jakoś na horyzoncie nie widać) i wiem ile daje to radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H. jest wyczekiwanym losem na loterii :) Nie potrafię opisać słowami, ile daje mi przebywanie obok tego małego brzdąca :)

      Usuń
  3. Ślicznie razem wyglądacie :)
    Dzieci dają mnóstwo radości, uczą pokory i prostoty, a tego nam często brakuje.

    Dobrego dnia, Cząstko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka Dziecięca Nauka, ja zwłaszcza uczę się, żeby nie poddawać się przy wywrotce, trzeba wtedy dumnie wstać, otrzepać ręce i pobiec dalej, przed siebie... :) Również życzę (już) dobrej nocy :)

      Usuń
  4. Bo "szczęście to garść pełna wody"...
    A przebywanie z dzieckiem poszerza horyzonty, oj, poszerza... )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo...
      http://www.youtube.com/watch?v=D9wR7QEIYFk :* :*
      Uwielbiam ten kawałek :)

      Usuń
  5. Dzieci zawsze nas uśmiechną :)))
    też mam malutkiego bratanka (roczek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwłaszcza te niekończące się pomysły :)

      Usuń
  6. Jeju, co za rozbrajający uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo. Nie ma jak szczęśliwe dziecko :) Pozdrawiam :)

      Usuń