czwartek, 15 maja 2014

Ptaszki i inne stworzenia

Miała być sama mała ptaszyna, która została 'upolowana' podczas mojego niedzielnego spaceru po okolicy.



Dodatkowo będą ślimaki i łabędzie. Wczoraj podczas dwugodzinnego spaceru z H. zrobiłam zdjęcia nie tylko małemu brzdącowi, a także innej zwierzynie. Podczas spaceru zrelaksowałam się i nabrałam dystansu, do niektórych spraw. No i spędziłam go w miłym towarzystwie.






Chyba ze wszystkich ptaków najbardziej utożsamiam się z łabędziem. 

Mogę również powiedzieć, że trzy z tych zdjęć przesłałam na konkurs fotograficzny. Wiem, że nie zajmę żadnego miejsca, ale A. mnie namówiła i po obejrzeniu tych zdjęć sama nabrałam chęci. Co z tego będzie, okaże się w lipcu.

I na sam koniec H. Uwielbiam tego Pana, Jego uśmiech, Jego pomysły, Jego upór i indywidualizm.

 

11 komentarzy:

  1. No fajne te stworzenia, ale i pogoda sprzyjająca ich uchwyceniu w obiektywie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pogoda była bardzo sprzyjająca.. :) Teraz, niestety wieje, że strach wychodzić z domu :)

      Usuń
  2. Pięknie.
    Łąbędzie mają mnóstwo gracji - ale i potrafią być groźne...

    OdpowiedzUsuń
  3. pan H jest widać bardzo porządnicki do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, H. już w takim wieku chce pomagać i robić wszystko samemu, taki mały indywidualista nam rośnie :)

      Usuń
  4. Ptaszki fajne, łabędź w B&W genialny, pan H również :)
    Tylko ślimaczek bleeee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ślimaczki także mogą być urocze :)

      Usuń
  5. Piękno w szarości... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie uwiódł ten na pierwszym zdjęciu, ten z zawadiacko rozwianą czuprynką :))

    H. jest cudowny...taki skupiony na tym co robi :)

    OdpowiedzUsuń