piątek, 9 maja 2014

Ptak

Kolejnym tematem u Rudej Damy był "Ptak". Temat fajny i dość przyjemny. 

Na moim blogu wielokrotnie (tutututu, i tutaj) pojawiały się zdjęcia z ptakami. Sama utożsamiam się z tym stworzeniem. Kocham niebo, a ptaki szybują wysoko, ponad chmury. 

Z jednej strony temat był łatwy, ale z drugiej trochę miałam pod górkę. Nie chciałam powielać zdjęcia, które już kiedyś tam opublikowałam, dlatego po przeglądzie bazy w komputerze znalazłam dwa takie zdjęcia:

"Wolnością żyć"

"Oddychać wolnością tam, gdzie poniesie wiatr"

Podczas spaceru, gdzie bawiłam się ze słońcem, powstały oto takie zdjęcia:

"Mój jest ten kawałek drzewa"

"Samotna nutka"

"Usiąść na chwilę, odpocząć i spokojnie pomyśleć"

Podczas wysyłania zdjęć do konkursów, wybieram takie, które najbardziej zachwyca za serce, do którego mam wiele skojarzeń i emocji, dlatego i tym razem wysłałam takie, z którym najbardziej się utożsamiam. I tak mogliście zobaczyć u Rudej Damy zdjęcie nr 2. Zdjęcie te ukazuje ptaka w locie, który oddycha swoją wolnością i szybuje tam, gdzie chce, bez żadnych ograniczeń, przymusów. Jego droga należy tylko do niego.

Interpretacje uczestników biorących udział w tej zabawie można zobaczyć: TUTAJ

11 komentarzy:

  1. A mnie najbardziej ujął ten samotnik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Samotna nutka przykuła moje oko - ciekawa kompozycja i ten mały punkcik - aż czuć samotność..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety jeden aspekt zabawy mam zaburzony tzn. od początku znam autora zdjęcia. Tym razem chyba nawet nie znając bym Cię rozpoznała. To zdjęcie jest bardzo Twoje.

    I "Samotna nutka" też jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ruda Damo za te Twoje słowa :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Sporo ich krąży wokół Ciebie. Może przyciągasz te stworzenia i bardzo Cię lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jest ich sporo. Dużo też mam w komputerze, gorzej z ostrością i jakością zdjęć. Może to jest spowodowane, że umiem czekać i jestem dość cierpliwa, no i uwielbiam niebo :)

      Usuń
  5. piękne zdjęcia uwielbiam naturę.

    MIŁEGO DNIA CIEPLUTKO.... POZDRAWIAM:) UŚMIECH MEGO SERCA ZOSTAWIAM

    OdpowiedzUsuń