piątek, 16 maja 2014

Zapach

Następnym tematem w zabawie u Rudej Damy był "Zapach".

Początkowo miałam nie brać udziału w tym wyzwaniu. Nie miałam pomysłu. Nie wiedziałam jak uchwycić 'Zapach'. Jednak jak zawsze nie potrafiłam się poddać. Mój upór dał o sobie znać. Podczas spaceru, który opisałam w 'Niebo się do mnie uśmiechnęło', powstały takie zdjęcia:





Myślałam także o takiej fotografii:

Ale to jeszcze nie było to. To nie było moje. Nie czułam w tych zdjęciach swojej magi, swojej cząstki.

I tak w niedzielę, podczas zachodzącego słońca wpadłam na pewien pomysł. Wychodząc na dwór zabrałam ze sobą świeczkę (o zapachu czekolady), szalik w swoim ulubionym kolorze, dwa gałązki bzu i poszłam do sadu. I tak powstała ta kompozycja:

"Ukryć się w swoim świecie,
W świecie rozkoszy dla
wszystkich zmysłów"

I patrząc na to zdjęcie wiem, że tutaj zostawiłam siebie, że zdjęcie to, jest moje. Jest w nim spokój, piękno, cisza, zamyślenie. W tej fotografii jest moja romantyczna dusza.

Będę szczera. Fotografia ta powstawała przez kilkanaście minut. Miałam problem z ustawieniem przedmiotów z zachodem słońca, odległością aparatu od kompozycji, z ostrością fotografii. Nie ukrywam, że trochę się z tym pomęczyłam. Z ostatecznego efektu jestem bardzo dumna. 

P.S. 
I nawet Sierściuch się załapał. Był ciekawy co robię i nie mógł oprzeć się zapachowi.


Interpretacje pozostałych członków w tym wyzwaniu można zobaczyć TUTAJ

7 komentarzy:

  1. A to Twoje to najpiękniejsze zdjęcie.... :)
    niezwykłe ... na prawdę niezwykłe ...
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za slowa. :) Pozdrawiam :)

      P.S. Domyslalam sie, ze trudno mozna bylo skojarzyc zdjecie ze mns i moim blogiem. Sama jestem zaskoczona, ze cos takiego mi tak wyszlo :)

      Usuń
  2. Pachnące zdjęcia, a kocurek szczególnie zainteresowany:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staralam sie. Siersciuch na drugie imię ma 'Ciekawość'. ;)

      Usuń