niedziela, 9 czerwca 2013

Beztroski śmiech.

Dzisiaj, po raz pierwszy od miesiąca szczerze się śmiałam. Po raz pierwszy, od miesiąca wyłączyłam się. Wyłączyłam z podświadomości wszystkie troski, wszystkie problemy a jedynie się śmiałam, bawiłam, otworzyłam się, poznałam na nowo ludzi, poznałam na nowo siebie, potrafiłam opowiadać o swoich doświadczeniach.

Śmiech - beztroski śmiech, który rozładował cały stres, wszystkie złe emocje.
Śmiech - który płynął z głębi serca.
Śmiech - który zarażał innych.
Śmiech - który pomógł się otworzyć.
Śmiech - który pomógł, choć na chwilę zapomnieć.
Śmiech - którego tak bardzo mi brakowało.
Śmiech - który otworzył mi na nowo oczy, że warto żyć, być, kochać, uśmiechać się, rozmawiać, poznawać innych i siebie.

Warto żyć, cieszyć się każdą chwilą, każdą sekundą życia, bo tak naprawdę nie wiesz, kiedy będzie Ci to odebrane, żeby na starość nie żałować niewykorzystanej chwili.

Zrozumiałam, że jeżeli będziesz się uśmiechać do innych, to inni będą przychylni do Ciebie. Zrozumiałam, że pomimo doświadczeń, problemów, które obecnie masz, o których nie potrafisz zapomnieć możesz nadal cieszyć się życiem; cieszyć się, że istniejesz, że dajesz radę, że umiesz dalej żyć.

Dzisiaj dowiedziałam się także jak inni mnie postrzegają, jak mnie oceniają, co we mnie lubią, jak mnie widzą. Szczerze jestem zaskoczona taką pozytywną opinią. Nie spodziewałam się, że taka mogę być, że taka jestem i tak mnie odbierają.

Dzięki takim chwilom doceniam, że kiedyś odważyłam i potrafiłam się zmienić. Potrafiłam się otworzyć, potrafiłam żyć i być szczęśliwą, brać z życia jak najwięcej się da. Carpe diem - coś w tym jest.

"Fajnie, że dzielisz się swoimi doświadczeniami. Jesteś otwarta i sympatyczna"
"Lubię, gdy się uśmiechasz"
"Otwarta i komunikatywna"
"Zrelaksowałaś się i fajnie było patrzeć jak się śmiejesz i zarażasz śmiechem innych"
"Masz świetne, długie rzęsy, piękne po prostu. Podziwiam Cię, że pomimo problemów potrafiłaś się oddać tym zajęciom i nie zamknęłaś się w sobie i pozwoliłaś się poznać".
- Ja siebie też za to podziwiam. Podziwiam, że miałam tyle sił, że się nie zamknęłam, że byłam sobą.

Dlatego czytelniku ŻYJ. CIESZ SIĘ ŻYCIEM. BIERZ TO, CO DAJE CI ŚWIAT; TO, CO DAJĄ CI INNI LUDZIE. POZNAWAJ INNYCH. POZNAWAJ SIEBIE. ŚMIEJ SIĘ. BAW SIĘ. ROZMAWIAJ. CEŃ TO, CO MASZ - TO KIM JESTEŚ. BĄDŹ SOBĄ. KOCHAJ. PAMIĘTAJ. ŻYJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz