wtorek, 11 czerwca 2013

Jutro wstanie nowy dzień.


Pamiętaj, nowy dzień to nowe siły - Jutro znowu będę ze swoimi bliskimi.

Lubię Bydgoszcz (od niedawna a jednak), ale nie ma jak w domu, zwłaszcza teraz. Dzięki nim trwam, żyję, mam siły. Rodzina to podstawa. Fundament wszystkiego. Rodzina, która nigdy Cię nie opuści. Rodzina, do której zawsze możesz wrócić. Rodzina, która się nie odwróci i będzie trwać przy Tobie, razem z Tobą. Rodzina, która pomoże. Rodzina, która zna Cię od podszewki. Rodzina, która mnie wykreowała, wychowała. Rodzina, która pokazała mi to, co się naprawdę liczy w życiu. Rodzina to tradycja. Rodzina to charakter. Rodzina to siła. Rodzina to nauka. Rodzina, która Kocha i którą ja Kocham. Rodzina, w której mam i będę zawsze mieć swoje miejsce. Rodzina to bezpieczeństwo. Rodzina to DOM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz