piątek, 14 lutego 2014

"Dziękuję"

Dzisiaj są Walentynki. Nie będę tego komentować, ani nie obchodziłam tego dnia jakoś szczególnie, ponieważ zdania jestem, że powinniśmy swoją miłość, bliskość, zaufanie, szczerość okazywać każdego dnia, w całym roku, a nie tylko 14 lutego, bo tak wypada, bo tak robią wszyscy. 

Swoim najbliższym okazujmy miłość poprzez obecność, uśmiech i dobre słowo. 

Nie byłoby tego postu, gdyby nie jedna piosenka (ona wyjaśnia wszystko) usłyszana w radiu, podczas powrotu do domu. Nie byłoby tego postu, gdyby nie odwiedziny w Szczególnym Miejscu.

Chciałabym jedynie powiedzieć: Dziękuję!! I mam nadzieję, że to jedno słowo dojdzie do Ciebie, gdziekolwiek Jesteś!



P.S.

19 komentarzy:

  1. dziękujmy razem... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niebo jest fantastyczne, dlatego tak go uwielbiam :)
      A te na zdjęciu to moje, prywatne, jeszcze wakacyjne z domu :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Jakby tak obciąć te gałązki z prawej i kawałek dachu w lewym, dolnym roku, to byłoby jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem :) Nadal zapominam o kadrowaniu zdjęć :) Dzięki za cenną uwagę :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zauważyłam że ostatnio w Twoich zdjęciach dużo słońca.
    I bardzo mnie to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słońce daje energię i powoduje większą wiarę w nadzieję, pomimo że często jest zasłonięte chmurami, ale jest i to jest najważniejsze :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jestem pod wrażeniem... boskie niebo!

    Aż chce się tam usiąść...albo poszybować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Boskie bo moje! :)
      A tak a serio to bardzo często zapominamy patrzeć w niebo, tylko spoglądamy pod nogi, przed siebie, a przecież i Niebo skrywa w sobie piękno :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Już wczoraj widziałam to przepiękne niebo, a dzisiejsze P.S. jest jeszcze piękniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu tu jestem...nie mogę się napatrzeć !

    Ten obraz i zdjęcie...niepojęte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje drzwi i okna do tego bloga są zawsze otwarte :)

      Tak, też nie mogę się nadziwić :) Obraz, dzięki Rudej Damie zobaczyłam po raz pierwszy, a zdjęcie tak jak wcześniej wspomniałam jest z lipca, z lata. :* :*

      Usuń
    2. Zrobiłaś zdjęcie jak wielki artysta :) To chciałam Ci pokazać :)

      Usuń
    3. O jejku. Nie wiem co powiedzieć. Jedynie nasuwa mi się słowo: "Dziękuję"! :*

      Usuń