niedziela, 16 lutego 2014

Ekstaza, czyli zadanie dodatkowe

Do 12 lutego można było wysyłać zdjęcie do zadania dodatkowego, którego tematem było "Ekstaza". Długo zastanawiałam się, czy wysłać zdjęcie, czy brać udział w tym konkursie, bo nie wiedziałam jak ukazać ekstazę, co sfotografować, żeby wbijało się w temat.

Pewnego dnia, kiedy jeszcze na ulicach panował śnieg i lekki przymrozek udałam się na spacer po ulicach Bydgoszczy. Tym razem poszłam inną drogą, niż co zawsze chadzam. I w pewnym momencie w parku napotkałam na fontannę "Potop". Nie myśląc zrobiłam zdjęcia, a że nadchodził wieczór i w oddali rozprzestrzeniał się zachód słońca pomyślałam, że to jedno zdjęcie może pasować i czemu mam zrezygnować z konkursu, dlatego w piątek (tydzień) temu wysłałam fotografię. 

Do samego końca nie byłam i nadal nie jestem pewna, czy akurat ten obraz, ta konkretna figura oddaje sedno tematu. Nawet w mailu pisałam: "Nie jestem pewna, czy zdjęcie wbija się do Ekstazy, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego (innego)". Tak, zawsze warto próbować i nie poddawać się.


9 komentarzy: