czwartek, 13 lutego 2014

"Niektórzy ludzie mają dar, że samą swoją obecnością poprawiają Twój nastrój." *

Wczoraj najbardziej brakowało mi słońca, ludzi, rozmowy, spaceru no i mojej wrodzonej cechy obserwacji wszystkiego co mnie otacza. Wczoraj przez jedną książkę wszystko powróciło. Na szczęście to było wczoraj.

Dzisiaj jest lepiej. Mózg się dotlenił dzięki spacerom. Jeden w samotności, drugi z A. Rozmowa (twarzą w twarz, jak i ta mailowa) o wszystkim i o niczym, także pomogła. Kilka cennych rad, kilka ważnych słów, dzięki którym coś sobie uświadamiam, po raz kolejny uczę się czegoś o sobie.

W dzisiejszym dniu uwzględniłam siebie, swoje potrzeby i nawet zakupiłam kolejną książkę do kolekcji. Tak, dzisiaj liczyłam się Ja, bez pośpiechu, bez nauki, bez stresu, bez destrukcyjnych myśli, tylko wolny umysł, spacer i słońce. Czasem warto pomyśleć tylko o sobie.

"Jest słońce, jest uśmiech" coś w tym jest, dlatego tak kocham niebo, ono dodaje mi otuchy.

A zdjęcia są ze spaceru z A.

"Jest tyle pięknych rzeczy, które można dostrzec, jeżeli tylko umie się patrzeć. Życie jest rodzajem obrazu. Bardzo dziwnego, abstrakcyjnego obrazu. Można spojrzeć na niego, zobaczyć jedynie chaos i resztę życia spędzić w przekonaniu, że jest właśnie takie. Jeżeli jednak uważnie się przyjrzycie temu obrazowi, skoncentrujecie się i uruchomicie wyobraźnię, życie może stać się czymś więcej. Obraz może przekształcić się w morze, niebo, ludzi, budynki, motyla na kwiatku- we wszystko oprócz tego chaosu, który mieliście przed oczyma"
Gdybyś mnie zobaczył” Cecelia Ahern


 

***********************************************************************
* "Rok we mgle" Michelle Richmond

6 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia.... Pamietaj ze Zawsze ty jestes najwazniejsza.
    Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo często zapominam o sobie, bo przekładam dobro innych nad swoje dobro. Jednak staram się przypominać o swoich potrzebach :)
      Ściskam Gorąco i Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co żywy człowiek to żywy człowiek.
    No i słońce....daje energię
    U mnie ciągle mgliście jakbym mieszkała w saunie parowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mam u siebie taką pogodę, od samego rana pada deszcz :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń