niedziela, 9 marca 2014

LU - Kolejne zadanie dodatkowe

Kolejnym tematem zadania dodatkowego było LU. Miałam bardzo ciężki orzech do zgryzienia. Jak zawsze trudności były w zinterpretowaniu tematu. Miałam nawet zrezygnować z udziału w zadaniu, jednak ... No właśnie jakoś mnie męczyło, żeby 'coś' wysłać, żeby się nie poddać i na swój własny sposób przedstawić LU, i tak właśnie zrobiłam.

Po przeczytaniu tematu moją pierwszą czynnością było zadanie pytania: "Może ja jestem typową blondynką, może to mój wiek, może ja za wiele nie znam życia, ale myślę i myślę (nawet poprosiłam o pomoc wujka google) i nie mogę dojść co, to jest to całe LU. Może mała pomoc?". Odpowiedź samego autora nie pomogła mi w niczym, bo jak Mroczny powiedział: "Lu jest wszędzie. I to jest w nim najpiękniejsze." No dobra, jeżeli jest wszędzie, tylko co w sobie kryje, co autor miał na myśli? To mnie bardzo nakręcało. Pomyślałam, że to może być jakiś skrót. I wymyślałam, że może wszechświat, skojarzyło mi się z ciastkami z firmy LU, że to skrót czegoś, co ma w sobie jakąś angielską nazwą. 

Nigdy nie przyszłoby mi na myśli, żeby LU pokombinować ze słowami, które posiadają w sobie właśnie te dwa literki. Najważniejsze, że wbiłam się w myśl autora, bo moje zdjęcia przedstawia człowieka: 'LUdzie' i 'LUty', bo fotografia zrobiona była jeszcze w lutym.

Przestałam kombinować. Podczas spaceru po Bydgoszczy jak zawsze robiłam zdjęcia. No i po powrocie do mieszkania, kiedy przenosiłam zdjęcia na komputer rzuciło mi się w oczy jedno zdjęcie i wtedy właśnie pomyślałam, że może to jest to, że to jest właśnie LU i nie myśląc długo przesłałam o to takie zdjęcie:


Mroczny prosił, żeby napisać kilka słów, dlaczego uważamy, że nasze zdjęcie jest LU.

I idąc tropem po odpowiedzi Mrocznego na moje pytanie, że Lu jest wszędzie pomyślałam, że i tak nic innego nie wymyślę, że nie wpadnę na inny pomysł, a czas biegnie nieubłaganie i trzeba wysłać zdjęcie i naskrobałam kilka takich słów: "Do tej pory nie potrafię rozgryźć co to jest LU i co oznacza. Jednak dla mnie LU to jest to wszystko co występuje wokół mnie, czyli sama natura – słońce, woda, niebo, człowiek, budynki i roślinność."

Zdjęcie w pełni mnie charakteryzuje, jest takie moje, jest słońce, jest samotny człowiek, jest woda, jest niebo, jest ciężka praca, nie poddanie się, dążenie do celu.

Patrząc na te zdjęcie kojarzy mi się tylko jedna piosenka, którą wciąż słyszę w głowie:


10 komentarzy:

  1. podoba mi się to zdjęcie :) LU też mi się kojarzy ze światłem z....luminacją. ale moje pierwsze skojarzenie było z makaronem Lubella, pewnie dlatego, że byłam głodna :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, tym bardziej, że mój umysł nie wpadł na LUminację... Dziękuję :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to LU czy nie LU
    ale to chyba nieistotne
    ważne jest to, że zdjęcie jest naprawdę śliczne i z duszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ważne, że się podoba. Zawsze w swoich zdjęciach przekazuje, zostawiam kawałek Cząstki Siebie, kawałek swojej duszy :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Masz własny styl robienia zdjęć. W tym zestawieniu wszystkich "lu" odgadłam, że to Twoje zdjęcie :) Piękne.
    Ale w temacie 8 już nie zgadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie wiedziałam, że mam jakiś styl, ale dobrze jest to usłyszeć :) Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. masz swój styl - określiłabym go "cząstkowe wychwytywanie światła i konsystencji powietrza" - to oczywiście komplement :)

      Usuń
    3. Oj, Bardzo Dziękuję za określenie i to jest dla mnie niesamowity komplement :*

      Usuń
  5. to ja Ci dopowiem jeszcze jedno LU na tym zdjęciu: LU jak LUcis czyli ŚWIATŁO :-)))

    OdpowiedzUsuń