niedziela, 16 marca 2014

Rain

12 komentarzy:

  1. Numer 2 wyszło Ci super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać :)

      Usuń
    2. nr 2 daje światło i nadzieję, że wyjdzie słońce :)

      Usuń
    3. Dziewczyny Bardzo Dziękuję :* :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne :) nr 2 szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ciągle pada i pada...
    Dobrego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raz pada, raz słońce. Słonecznego tygodnia :*

      Usuń
  4. Środkowe zdjęcie urzekło mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Asenata :) No i Dziękuję, miło mi, że Ci się podoba :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. U mnie, dla odmiany, wieje :))))

    Zdjęcia prima sort...dla mnie pierwsze i drugie :)

    OdpowiedzUsuń